Przygoda z czytaniem

Przy współpracy:
Anna Koralewska
Instytucja sprawcza:
Walt Disney Company
Opracowanie:
Anna Koralewska
Ilustracje:
Walt Disney Company
Wydawcy:
Ameet (2018-2019)
Walt Disney Company
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
publikacje dydaktyczne
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)

Seria książek Przygoda z Czytaniem to program wspierający naukę czytania adresowany do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Poziom pierwszy jest dedykowany najmłodszym, początkującym czytelnikom. Opiera się na metodzie czytania globalnego, w myśl której dziecko zapamiętuje wygląd całego wyrazu (nie poszczególnych liter). Na tym etapie nauka jest przede wszystkim zabawą, do której zachęcają postacie ze świata Disneya. W książce znajduje się dyplom dla małego czytelnika oraz naklejki, którymi rodzic może nagrodzić postępy i zaangażowanie dziecka. Zaczynamy Przygodę z Czytaniem! [nota wydawcy
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna seria do nauki czytania. Mały format, dużo powtórzeń. Wykorzystanie postaci z bajek Disneya. Polecam
  • Bardzo fajna seria książek do nauki czytania po którą bardzo chętnie sięgało nasze dziecko.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:[Bingo i Rolly]
Przy współpracy:Anna Koralewska
Instytucja sprawcza:Walt Disney Company
Opracowanie:Anna Koralewska
Ilustracje:Walt Disney Company
Autorzy:Liliana Fabisińska Agata Widzowska
Wydawcy:Ameet (2018-2019) Walt Disney Company
Serie wydawnicze:Disney Uczy Przygoda z Czytaniem. 1, Będę Czytać Disney Uczy (Ameet) Przygoda z Czytaniem (Ameet) Będę Czytać. Poziom 1 Dar Fundacji PKO BP czytanie metodą globalną
ISBN:978-83-253-2491-9 978-83-253-2492-6 978-83-253-2494-0 978-83-253-2760-6 978-83-253-2984-6 978-83-253-3204-4 978-83-253-3205-1 978-83-253-3268-6 978-83-253-3269-3 978-83-253-3273-0
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 16 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo