Niemiecki kein Problem!

Inne tytuły:
kurs do samodzielnej nauki
poziom zaawansowany
Autor:
Waldemar Trambacz
Wydawca:
SuperMemo World (2008)
Wydane w seriach:
SuperMemo
ISBN:
978-83-60199-63-3
Autotagi:
audiobooki
CD
dokumenty elektroniczne
druk
MP3
podręczniki
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny
Więcej informacji...

Kurs do samodzielnej nauki języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym. Kurs jest przeznaczony dla osób znających niemiecki na poziomie średnim, pragnących kontynuować jego naukę na poziomie zaawansowanym. Opanowanie zaprezentowanego materiału pozwoli na swobodne rozumienie tekstów i wypowiedzi oraz płynne i spontaniczne wypowiedzi na dowolne tematy (poziom C1 według Systemu Opisu Kształcenia Językowego). Podręcznik jest podzielony na 12 obszernych lekcji, w których znajdują się dialogi, czytanki oraz objaśnienia gramatyczne i ćwiczenia. Na końcu książki jest klucz z odpowiedziami do ćwiczeń oraz praktyczny słowniczek polsko-niemiecki i niemiecko-polski, obejmujący słowa występujące w kursie. Zestaw zawiera książkę oraz płytę CD-ROM z nagraniami MP3. Kontakt z językiem na 2 różne sposoby zwiększa skuteczność nauki. Książkę można przeglądać w tramwaju lub autobusie, słuchając w tym czasie dialogów i list nowego słownictwa nagranych przez niemieckich native speakerów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:kurs do samodzielnej nauki poziom zaawansowany Poziom zaawansowany B2-C1
Autor:Waldemar Trambacz
Wydawca:SuperMemo World (2008)
Serie wydawnicze:SuperMemo
ISBN:978-83-60199-63-3
Autotagi:audiobooki CD dokumenty elektroniczne druk literatura literatura stosowana MP3 nagrania podręczniki zasoby elektroniczne
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo