Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno

Tytuł oryginalny:
Boy who sneaks in my bedroom window
Autor:
Kirsty Moseley
Tłumacz:
Zuzanna Smreczyńska ...
Wydawcy:
Legimi (2022)
HarperCollins Polska (2016-2022)
Wydane w seriach:
Fighting to Be Free
ISBN:
978-83-276-1937-2, 978-83-276-8012-9
978-83-276-9209-2
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
4.8 (9 głosów)

Poznali się w nocnym klubie. Jamie chce zmienić swoje życie i zerwać z kryminalną przeszłością. Nie potrzebuje komplikacji i nie szuka problemów. Ellie kończy szkołę, niedawno rozstała się z chłopakiem. Chce być wolna. Nie sądziła, że tego wieczoru spotka nieziemskiego przystojniaka, któremu nie sposób się oprzeć. Ellie i Jamie zakochują się w sobie do szaleństwa. Szybko planują wspólne życie: chcą podróżować, realizować marzenia, zawsze być razem. Jednak mroczna przeszłość Jamiego nie daje o sobie zapomnieć. Ellie nie ma pojęcia, czym naprawdę zajmuje się jej chłopak, gdy nie może się z nią spotkać. Prawdy nie można jednak ukrywać w nieskończoność, szczególnie przed kimś, kogo się kocha…[nota wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Świetna książka, jedna z niewielu gdzie nie ma dramatycznego rozstania, oczywiście innych strasznych historii nie zabrakło. Polecam, bo mimo wszystko pokazuje, że nie wszystko źle się kończy.
  • Dla mnie BOMBA! • Podoba mi się, że nie jest to takie przesłodzone romansidło, że istnieje też bardziej dramatyczny wątek. • Bardzo przyjemnie się czyta. • Szczerze polecam. :)
  • Świetna książka. Dla młodzieży jak i starszych, którzy chcą powrócić do młodych fantastycznych lat. Może i jest momentami śmieszna ale opowiada jak bardzo może być mocna pierwsza miłość. :)
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:The Boy who sneaks in my bedroom window Boy and his angel Chłopak i jego Aniołek
Autor:Kirsty Moseley
Tłumaczenie:Zuzanna Smreczyńska Magdalena Słysz Danuta Fryzowska
Wydawcy:Legimi (2022) HarperCollins Polska (2016-2022)
Serie wydawnicze:Fighting to Be Free
ISBN:978-83-276-1937-2 978-83-276-8012-9 978-83-276-9209-2
Autotagi:audiobooki beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna nagrania powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 15 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo