Ciocia Jadzia

Autor:
Eliza Piotrowska
Wydawcy:
Harbor Point Media Rodzina (2009-2023)
NASBI (2020)
Heraclon International. Storybox.pl
Audioteka.pl
Wydane w seriach:
Ciocia Jadzia/ Eliza Piotrowska
AUDIOBOOK
Autotagi:
audiobooki
CD
druk
książki
MP3
opowiadania
proza
rodzina
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

"Początek" - Kto ceni dobrą zabawę, powinien poznać ciocię Jadzię. Ciocia Jadzia niczego się nie boi i na wszystko ma sposób. Potrafi zamienić się w dziadka lub morskiego lwa, ale najbardziej lubi być sobą. Niepoprawna, energiczna i wielka jak deszczowa chmura, cieszy się życiem i dzieli się tą radością z innymi. "Tęcza" - Czy można zrobić ciasto z siedmiu kolorów tęczy? Z ciocią Jadzią tak! To ciasto nazywa się Carambello Pipiakuku! Czy można śmiać się, oglądając horror? Z ciocią Jadzią tak! Bo ciocia Jadzia nawet duchy traktuje z przymrużeniem oka. Czy można nie posprzeczać się na zebraniu, na którym każdy chce mieć rację? Jeśli jest tam ciocia Jadzia, to tak! Bo ciocia Jadzia woli się bawić niż kłócić. "Szkoła" - Nikt nie był gotowy na pojawienie się cioci Jadzi w szkole. Ani nieśmiały dyrektor Fryderyk Zajączek, ani groźna pani Scholastyka, ani same dzieci. Ciocia Jadzia jest woźną i urzęduje w kotłowni pełnej tajemniczych rur. Wkrótce odkrywa, że w rurach bije serce szkoły...
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Świetne wydanie dźwiękowe popularnych opowiadań dla dzieci o przebojowej Cioci Jadzi. Moje dzieci są zachwycone, nie ukrywam, że i ja posłucham z przyjemnością.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Transylwania Wieś Szkoła Rio Rzym Tęcza Początek
Autor:Eliza Piotrowska
Lektorzy:Eliza Piotrowska Maciej Więckowski
Ilustracje:Eliza Piotrowska
Wydawcy:Harbor Point Media Rodzina (2009-2023) NASBI (2020) Heraclon International. Storybox.pl Audioteka.pl
Serie wydawnicze:Ciocia Jadzia/ Eliza Piotrowska AUDIOBOOK
ISBN:978-83-7278-349-3 978-83-7278-836-8 978-83-8008-026-3 978-83-8008-340-0 978-83-8008-580-0 978-83-8233-004-5 978-83-8233-005-2 978-83-8233-551-4 978-83-8265-567-4 978-83-8233-004-5 978-83-8233-005-2 978-83-8233-006-9 9788382330053
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania opowiadania proza rodzina zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 31 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo