Marketing:

analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola

Tytuł oryginalny:
Marketing management
analysis, planning, implementation and control,
Autor:
Philip Kotler ...
Redakcja:
Henryk Mruk
Bogna Pilarczyk
Marek Belka ...
Wyd. w latach:
1994 - 2012
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
Więcej informacji...

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T. Fenomenem jest też "Marketing”, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Zapraszam do posłuchania na YouTube (ok 2 min): • https://www.youtube.com/watch?v=XmYxjWae1Qw • Lub do przeczytania: • https://pandunia.pl/marketing-recenzja-ksiazki-philip-kotler/
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:analysis, planning, implementation and control, an introduction Kotler o marketingu jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Autorzy:Philip Kotler Gary Armstrong Kevin Lane Keller
Redakcja:Henryk Mruk Bogna Pilarczyk Marek Belka Bogny Pilarczyk
Ilustracje:Olszewska Teresa Małgorzata Chmielewska
Przedmowa:Jerzy Dietl
Wydawcy:Dom Wydawniczy Rebis (2003-2012) Helion (1999-2006) Prentice-Hall (2005) Wydaw. Felberg S. J. A (1999) Felberg SJA (1994-1999) Gebethner i Spółka (1994-1996) Marek profBelka
ISBN:0-13-127312-4 83-246-0201-1 83-85205-42-X 83-911465-3-7 978-83-7301-532-6 978-83-7510-933-7 83-911465-7
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje naukowe publikacje popularnonaukowe skrypty szkoły wyższe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 31 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo