Staszek i straszliwie... pomocna szafa

Autor:
Tomasz Duszyński
Ilustracje:
Olga Reszelska
Wydawcy:
Paperback Tomasz Duszyński (2011)
IBUK Libra (2011)
ISBN:
978-83-932486-0-5, 978-83-932486-7-4
978-83-932486-0-3
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
książki
powieści
proza

To coś więcej niż przygoda. Nowy dom, nowa szkoła i nowi znajomi. Wszystko nowe, oprócz starych... szkolnych problemów. Czy Staszek jest nastoletnim Supermanem? A może zwykłym gimnazjalistą, który potrafi poradzić sobie z każdym problemem? Trójki klasowe to nowy pomysł polskiego szkolnictwa... Staszek, Karol i Antek podejmują wyzwanie. I wszystko byłoby dobrze, gdyby nie tajemnica, którą skrywa... no właśnie pewna niesforna stara szafa. Książka, od której nie oderwiesz się nawet na chwilę! To opowieść o przyjaźni i honorze... a wszystko z odrobiną magii! Rafał Dębski - pisarz, redaktor naczelny miesięcznika Science Fitcion Fantasy i Horror o książce: Tomasz Duszyński w sposób interesujący, ba! – pasjonujący snuje opowieść, która w żadnym momencie nie nudzi, wciąga, wręcz porywa. Jest to pozycja, w której także dorosły czytelnik znajdzie coś dla siebie. Choć to pozycja dla młodzieży, autor nie sili się na dydaktyzm i „łopatologię”, konstruuje historię tak, aby czytelnik mógł sam wyciągać wnioski. Jest to bez dwóch zdań lektura godna polecenia. Rafał Dębski Maria Sobstyl - nauczyciel języka polskiego w gimnazjum. Fantastyczna przygoda, która wciąga od pierwszych stron. A co ważne, bawiąc - uczy! Na mój belfrowski nos - to będzie bestseller! '
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo