Komentarze
Wiadomości: 3

До того як зайнятися грою на Favbet favorit-stone.com.ua , я також прочитав класну книжку, схожу на цю вище, що справді надихнула! Після цього вирішив спробувати щось нове, і ось, Favbet — ідеальне місце для тих, хто хоче розважитись та вигравати. Тут є все, від популярних слотів до настільних ігор з реальними дилерами. Бонуси та акції постійно оновлюються, щоб зробити гру ще цікавішою. Зручний інтерфейс і висока безпека дають змогу грати без жодних турбот. Виглядає, що цей сайт стане моїм улюбленим

Link    PW    Źródło
Napisano: 19.11.2024 17:14:28 , ostatnia edycja: mek13, 19.11.2024 17:15:08
 
Szukaj w wątku
mek13
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo