Strona domowa użytkownika

Zawiera informacje, galerię zdjęć, blog oraz wejście do zbiorów.
Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile
[awatar]
Piła PBP
182 441
Rodzaj: Biblioteki pedagogiczne
Telefon: +48 213 11 27
Województwo: wielkopolskie
Powiat: pilski
Adres: ul. Bydgoska 21
64-920 Piła
E-mail: biblioteka@cdn.pila.pl

poniedz., wtorek, środa, piątek 8-18, czwartki - nieczynne
sobota 9-14

Ekspozycja
Zbiory
Nowości w bibliotece
  • Kształcenie zdalne
    Przybyła, Mariusz
    Brak ocen
  • Metoda Wima Hofa
    Hof, Wim
    Brak ocen
  • Kryminologia w oczach studentów Akademii Kaliskiej. Cz. 2
    Marciniak, Zofia
    Brak ocen
  • Beduinki na Instagramie
    Chrobak, Aleksandra
    Ocena: 4.0, głosów: 14
  • Funkcjonowanie świetlic socjoterapeutycznych oraz branding oferowanych usług
    Brzezińska, Adrianna
    Brak ocen
1 2 3 4

Tematy na każdy dzień

i dla każdego przedmiotu, a także propozycje materiałów, na bazie których można zdalnie poprowadzić zajęcia dla uczniów szkół podstawowych i pona­dpod­staw­owyc­h – wszystko to można znaleźć na stronie www.gov.pl/zdalnelekcje.

Ministerstwo Edukacji Narodowej wraz z Ministerstwem Cyfryzacji i NASK przygotowały propozycje dla nauczycieli i dyrektorów do zdalnej nauki z uczniami. Do dyspozycji nauczycieli jest również platforma epodreczniki.pl oraz pakiety materiałów od Centralnej Komisji Egzaminacyjnej dla ósmoklasistów i maturzystów.

Polecamy też przykładowe materiały metodyczne ,o charakterze ogól­noks­ztał­cący­m i przedmiotowym,
do wykorzystania podczas pracy zdalnej. Materiały zostały opracowane przez nauczycieli doradców
i konsultantów Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile
, a dostępne pod linkiem:
cdn.pila.pl

W Nowym Archiwum Cyfrowym SBP www.ac.sbp.pl znajdą Państwo archiwalne numery czasopism branżowych oraz wydawnictwa fachowe dla bibliotekarzy.

learn-977545_640.jpg

learn-977545_640.jpg learn-977545_640
jpg, 36 KiB, 500x266
Komentarze (0)

W związku z zaistniałą sytuacją i rozp­rzes­trze­niaj­ącym się wirusem Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile będzie nieczynna dla użytkowników do 25 marca 2020 r., ale proponujemy Państwu edukacyjne zasoby elektroniczne, dzięki którym można zorganizować chwilową edukację domową.
Internet w tym zakresie daje ogromne możliwości!

Edukacyjne zasoby elektroniczne, które polecamy:

-Uniwersytet Dzieci
-Baza wiedzy AdamedSmartup
-Khan Akademy
-Pi-stacja - tutoriale matematyczne
-QuizMe
-Histlandia
-TedEd

L.jpg

L.jpg L
jpg, 48 KiB, 600x399
Komentarze (0)

Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile zaprasza uczniów szkół powiatu pilskiego, do udziału w konkursie fotograficznym pt. „Rezerwat Kuźnik – moje inspiracje”.

Celem konkursu jest ukazanie piękna rezerwatu przyrody „Kuźnik”, będącego skarbem przyrody Ziemi Pilskiej. Rezerwat położony jest w bliskim sąsiedztwie miasta i jego mieszkańców, stanowi atrakcyjne miejsce rekreacyjno-turystyczne, będąc jednocześnie najcenniejszym obszarem przyrodniczym w okolicy. Fotografie należy zgłaszać w formie plików cyfrowych do 21 września 2020 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej. Szczegóły w Regulaminie konkursu: www.bp.pila.pl.
Rozstrzygnięcie konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi 25 września 2020 o godz. 16.00 w czytelni PBP w Pile.
Zapraszamy do wzięcia udziału!

kuznik 2.jpg

kuznik 2.jpg kuznik 2
jpg, 75 KiB, 330x466
Komentarze (0)
1
...
33 34 35 36 37 38 39 40 41
Placówki
Piła PBP
ul. Bydgoska 21
64-920 Piła

poniedz., wtorek, środa, piątek 8-18, czwartki - nieczynne
sobota 9-14

0
Chodzież
ul. Jagiellońska 3
64-800 Chodzież

poniedz., wtorek, środa, piątek 8-18, czwartki - nieczynne
sobota 9-14

0
Czarnków
ul. ppłk. Z. Orłowskiego 1
64-700 Czarnków

poniedz., wtorek, środa, piątek 8-18
sobota 9-14

0
Trzcianka
ul. Fabryczna 1
64-980 Trzcianka

poniedz., wtorek, środa, piątek 8-18
sobota 9-14

0
Wągrowiec
ul. Wierzbowa 1
62-100 Wągrowiec

poniedz., wtorek, środa, piątek 8-18
sobota 9-14

0
Złotów
ul. Szkolna 3
77-400 Złotów

poniedz., wtorek, środa, piątek 8-18
sobota 9-14

0
Forum biblioteki
1 2
  • Ibuk 2019/2020
    [Obraz] • Zapraszamy do korzystania z serwisu książek elektronicznych dla bibliotek libra.ibuk.pl. Subskrybcja obejmuje dostęp do pełnych tekstów książek z wybranych dziedzin, wydanych przez największe wydawnictwa naukowe. Dostęp do książek jest możliwy poprzez komputery w bibliotece. Chcąc korzystać z nich poza siecią biblioteczną, należy pobrać w bibliotece unikalny kod niezbędny do rejestracji. Kod wprowadza się tylko raz i jest ważny od 1 października przez równy rok. Przy wykupionych pozycjach znajduje się ikonka książki („czytaj”), po jej naciśnięciu treść otwiera się w nowym czytniku, dającym wiele możliwości pracy z tekstem. Aby móc korzystać z zaawansowanych funkcjonalności, należy jednorazowo utworzyć swoje osobiste konto myIbuk.
    Odpowiedzi: 0, ost. zmiana: 15.04.2015 12:02
    Piła PBP   
    [awatar]
    Piła PBP
Przejdź do forum
ladyania
sabina_gorzynska
renata.jakobczyk1
patrycja16
agaw86
Kalisz PBP KP
makowska.katarzyna
danuta44
mrowka123
m.grykier
edyta_o17
anna_rajska
minka24
Danka71
kulinszczak
nikor
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo