Strona domowa użytkownika

Zawiera informacje, galerię zdjęć, blog oraz wejście do zbiorów.
Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Lesznie
[awatar]
Leszno PBP
128 463
Rodzaj: Biblioteki pedagogiczne
Telefon: +48 65 529 93 34
Województwo: wielkopolskie
Adres: ul. Bolesława Chrobrego 15
64-100 Leszno
E-mail: pbpleszno@cdn.leszno.pl

Poniedziałek - Piątek 9.00 - 18.00

Strona internetowa

biblioteka.cdn.leszno.pl

Ekspozycja
Zbiory
Nowości w bibliotece
  • Nie zaczęło się od ciebie
    Wolynn, Mark
    Ocena: 3.2, głosów: 5
  • Nie chcę o tym mówić
    Real, Terrence
    Brak ocen
  • Zróbmy sobie szkołę
    Marcela, Mikołaj
    Brak ocen
  • Autentyczna w spektrum
    Furgał, Ewa
    Brak ocen
  • Rozwijanie umiejętności społecznych dziecka
    Reddy, Linda A.
    Brak ocen
1 2 3 4 5 6 7 8 9
...
24

0.jpg

0.jpg 0
jpg, 148 KiB, 835x700
Komentarze (0)

życzenia od PBP.jpg

życzenia od PBP.jpg życzenia od PBP
jpg, 782 KiB, 1414x2000
Komentarze (0)

18 grudnia napis.jpg

18 grudnia napis.jpg 18 grudnia napis
jpg, 156 KiB, 940x788
Komentarze (0)
1 2 3 4 5 6 7 8 9
...
58
Placówki
Leszno PBP
ul. Bolesława Chrobrego 15
64-100 Leszno

Poniedziałek - Piątek 9.00 - 18.00

Strona internetowa

biblioteka.cdn.leszno.pl

0
PBP Gostyń
ul. Wrocławska 257
63-800 Gostyń

poniedziałek, wtorek i piątek w godz. 10.00-17.00,

środa i czwartek - w godz. 10.00-16.00,

e-mail: pbpgostyn@cdn.leszno.pl

0
PBP Kościan
pl. Paderewskiego 1
64-000 Kościan

poniedziałek, wtorek i piątek w godz. 9.00-17.00,

środa i czwartek - w godz. 9.00-16.00,

e-mail: pbpkoscian@cdn.leszno.pl

0
PBP Rawicz
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 2
63-900 Rawicz

poniedziałek, wtorek i piątek w godz. 9.00-17.00,

środa i czwartek - w godz. 9.00-16.00,

e-mail: pbprawicz@cdn.leszno.pl

0
Forum biblioteki
  • System Integrators
    <a href=" [Link] Integrators</a> are businesses or lone professionals who combine software, hardware, networking, and storage solutions from a range of sources in order to complete computer systems for clients. As such, systems integrators can help businesses combine the benefits of off-the-shelf and bespoke solutions as necessary, ensuring they meet business goals in a way that’s more efficient and cost-effective. They also bring together component subsystems of the company’s IT scope together, helping those systems function, communicate, and automate their cooperative functions.
    Odpowiedzi: 0, ost. zmiana: 07.10.2020 06:46
    shyamsaikumar   
    [awatar]
    shyamsaikumar
Przejdź do forum
Piła PBP
usunięte konto
daria_fischbach
sonia3961
binngo77
natasza020
paulina-mencel
joanna.d88
sq3cpt
agata19691
Anetita
arleta404
imlynkowiak
paula-ruta
joannakunc.94
marta-markowiak
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo