Matematyka w grach i zabawach
Półka Tytuł Twórca Ocena
4 Aktywizacja procesu dydaktycznego w przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji matematycznej Stańdo, Jacek Spławska-Murmyło, Monika
4 Aktywizacja procesu dydaktycznego w przedszkolnej i wczesnoszkolnej edukacji matematycznej Stańdo, Jacek Spławska-Murmyło, Monika
3 Gry i zabawy dydaktyczne w nauczaniu matematyki Instytut Kształcenia Nauczycieli
2 Gry i zabawy dydaktyczne w nauczaniu matematyki w klasach I-III Instytut Kształcenia Nauczycieli im. W. Spasowskiego. Oddział Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie
1 Gry i zabawy dydaktyczne w nauczaniu początkowym matematyki Wózek, Lilla
3 Gry i zabawy matematyczne Kozłowska-Brzoza, Alicja
2 Gry i zabawy ruchowe w kształecniu zintegrowanym matematyki w klasie I
3 Gry i zabawy w nauczaniu matematyki w szkole podstawowej Burdzy, Alina
1 Histerie matematyczne, gry i zabawy z matematyką Stewart, Ian
4 Interaktywne metody nauczania matematyki Mulawa, Janusz
4 Liczbowe potyczki Szymańska, Joanna
3 Matematyka Paszyńska, Małgorzata
1 Matematyka w zabawach i grach w szkole podstawowej Krejčová, Eva Wydawnictwo Nowik
1 Nowoczesna edukacja dzieci w wieku wczesnoszkolnym czyli gry i zabawy ruchowe w nauczaniu matematyki Lelonek, Magdalena Bugajska-Jaszczołt, Beata
2 Przykłady gier i zabaw dydaktycznych jako formy matematycznej aktywności ucznia na lekcji matematyki Cora, Halina Pęksa, Agata
1 Scenariusze lekcji, gry i zabawy matematyczne, prace klasowe Paszyńska, Małgorzata Szepielak, Danuta
Woźniak, Elżbieta
4 Szkoła domowa King, Andrew
2 Zabawy i gry dydaktyczne Moroz, Henryk
3 Zabawy z liczbami: Pomoce dydaktyczne i gry w naczaniu matematyki Lis, Natalia
2 Zastosowanie gier i zabaw dydaktycznych na lekcjach matematyki w klasie III
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo