Bezpieczeństwo w internecie
Półka Tytuł Twórca Ocena
1.
Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie Kępa, Leszek Tomasik, Paweł
Dobrzyński, Sebastian
Oswoić cyberświat Lucas, Edward
Bezpieczeństwo w internecie Aksamit, Diana Młynarczyk-Karabin, Ewelina
Firewalle i bezpieczeństwo w sieci Cheswick, William R. Bellovin, Steven M.
Rubin, Aviel D.
Materiały edukacyjne poświęcone bezpieczeństwu dzieci i młodzieży w Internecie Saferinternet.pl
Internet rzeczy Badowski, Mateusz Szpor, Grażyna
Kilka słów o (nie)bezpieczeństwie w Internecie Kobylińska, Agata Michalska, Barbara
2.
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie Wiśniewski, Konrad
Bezpieczeństwo informacji w internecie Stempnakowski, Zbigniew
Bezpieczeństwo marki w internecie
Komputer dla seniora Jaronicki, Adam
Wybrane zagrożenia internetowe i porady dotyczące zapewnienia dziecku bezpieczeństwa w internecie Siemianowski, Tomasz
Bezpieczeństwo w sieciach Łopuch, Bożena
Bezpieczeństwo w sieciach Ahuja, Vijay
3.
Bezpieczeństwo w internecie Zioło-Pużuk, Karolina
Zagrożenia w internecie Lenardon, John
Moje bezpieczeństwo w internecie Kwiatkowska, Anna M.
Bezpieczeństwo w sieci Maiwald, Eric
Sieciaki kontra Sieciuchy Wrzesień, Agnieszka
Bezpieczeństwo w Unixie i Internecie Garfinkel, Simson Spafford, Gene
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo