20.06.2016Lekcje biblioteczne w PBP w Gostyniu

W dniach od 07.06.2016 r. do 14.06.2016 r. w CDN PBP Filii w Gostyniu odbyły się lekcje biblioteczne pt. "Poznajemy zbiory i warsztat informacyjny Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Lesznie Filii w Gostyniu".
W lekcjach uczestniczyli uczniowie klas pierwszych Liceum Ogól­noks­ztał­cące­go w Gostyniu. Po lekcjach uczniowie otrzymali materiały promujące Bibliotekę oraz zestawienie bibliograficzne pt."Nowoczesne metody uczenia się".


P1030401.jpg P1030401
jpg, 2.9 MiB, 2560x1920
P1030402.jpg P1030402
jpg, 2.9 MiB, 2560x1920
P1030407.jpg P1030407
jpg, 2.5 MiB, 2560x1920
P1030405.jpg P1030405
jpg, 2.8 MiB, 2560x1920
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Leszno PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo