18.02.2013Konferencja "Cyfrowa szkoła - czyli jaka?"

Publiczna Biblioteka Pedagogiczna zaprasza na konferencję "Cyfrowa szkoła - czyli jaka?", która odbędzie się 11 marca 2013 r. o godz. 10.30 w Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu (ul. Górecka 1). Nasza placówka organizuje ją wspólnie z ODN w Poznaniu, Sekcją Bibliotek Pedagogicznych i Szkolnych wraz z serwisem Elektroniczna Biblioteka Pedagogiczna Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich oraz wydawcami czasopisma EduFakty - Uczę Nowocześnie. Konferencja jest adresowana do bibliotekarzy bibliotek szkolnych i pedagogicznych, nauczycieli różnych przedmiotów (w tym informatyków), dyrektorów szkół i bibliotek oraz przedstawicieli organów prowadzących i nadzorujących placówki oświatowe.

Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się pod adresem:
odn.poznan.pl do 4 marca 2013 r.

Tematyka konferencji : pbp.poznan.pl
Program konferencji : pbp.poznan.pl
Biogramy referentów : pbp.poznan.pl

Zapraszamy :)😊

Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo