Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
ul. Bułgarska 19
60-320 Poznań
52.39917 16.86232
WYDARZENIE
2025-12-9
T16:00
26.11.2025Astra inspiruje – bezpłatne warsztaty plastyczne
[awatar]
Poznań PBP

W ramach sieci współpracy nauczycieli zapraszamy na bezpłatne szkolenie plastyczne „Astra inspiruje” dedykowane nauczycielom oraz placówkom szkolnym i przedszkolnym.

Formularz zapisu na warsztaty: docs.google.com

Uwaga! Limit miejsc jest ograniczony!

W trakcie dwugodzinnych warsztatów trenerzy wprowadzą Państwa w fascynujący świat plastyki i sztuki. Poznacie Państwo praktyczne i kreatywne zastosowanie produktów Astra. Dowiecie się, jak z plasteliny zrobić obraz, a z drewnianych patyczków perpetuum mobile.

Uczestnicy zdobędą nowe umiejętności do pracy na zajęciach z dziećmi, a także certyfikat zaświadczający o udziale w szkoleniu, drukowany przewodnik dla nauczycieli oraz upominek w postaci materiałów plastycznych marki Astra.

DRUGIE SPOTKANIE W ROKU SZKOLNYM 202526 09 GRUDNIA GODZ.16.00-18.00.png


Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo