09.09.2024Kącik z ksiażką na gminnych dożynkach

Wczoraj (8.09) na gminnych dożynkach Gminna Biblioteka Publiczna w Gogolinie była ze swoim kolorowym stoiskiem.🎲🧩🎉😍 Jak zwykle nie zabrakło atrakcji: były brokatowe tatuaże, klocki, leżaczki z książeczkami📚📖 i kocyki dla najmłodszych, które niezmiennie cieszyły się ogromną popularnością. Serdecznie dziękujemy dziewczynom z 18 Wodna Drużyna Wielopoziomowa ,,Cień"za pomoc , za uśmiechy oraz za to, że byliście z nami. Do zobaczenia!🥰🥰
Gmina Gogolin
Gminny Ośrodek Kultury w Gogolinie
www.biblioteka-gogolin.pl

Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Gogolin GBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo