23.04.2024Projekt EKOMOBILNI

Ekomobilni to projekt edukacyjny dostępny dla uczniów szkół podstawowych i średnich, którego celem jest poszerzenie wiedzy na temat ekologii i ochrony środowiska w sposób interaktywny.
Wiedząc jak ważnym aspektem jest ekologia i potrzebie wprowadzania jej wartości w życie, Stowarzyszenie Wiedza Dla Regionu organizuje II edycję konkursu Ekomobilni pod nazwą Nowatorskie zajęcia edukacyjne w szkołach. Zadanie konkursowe polega na zorganizowaniu zajęć proe­kolo­gicz­nych­ w szkole, wykorzystując do tego narzędzie Ekomobilni oraz zaangażowanie społeczności uczniowskiej, a następnie udokumentowanie prze­prow­adzo­nych­ zajęć w dowolny, kreatywny sposób w formie fotorelacji.

Termin nadsyłania prac konkursowych mija 20 maja 2024 roku.
Spośród nadesłanych prac konkursowych zostanie wyłonionych 5 placówek, które otrzymają nagrodę laureata.
Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę internetową ekomobilni.edu.pl

Projekt Ekomobilni został objęty honorowym patronatem Ministra Klimatu i Środowiska oraz Ministra Cyfryzacji.
Konkurs1.png


Konkurs1.png Konkurs1
png, 233 KiB, 600x399
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Piła PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo