29.03.2023Spotkanie z Franklinem i zagubioną książką z biblioteki

Dzisiejsze spotkanie Motylków z Franklinem i zagubioną książką z biblioteki odbyło się z okazji nadchodzącego (2 kwietnia) Dnia Książki dla Dzieci.

marzec 29 - Motylki i Frankiln (1).jpg

Przedszkolaki po krótki wysłuchaniu bajki o rezolutnym żółwiku przystąpiły do dwuetapowego konkursu znajomości bajek 🙂 na początek dzieci musiały odgadnąć z jakiej bajki pochodzi wylosowany rekwizyt, a następnie przypisać daną postać do bajki 🙂 kto by pomyślał, że największy uśmiech przy losowaniu sprawi mała, różowa kaczuszka 😃 Mamy nadzieję, że chociaż małe ziarenko znajomości bajek poszło razem z dziećmi do przedszkola 🙂

marzec 29 - Motylki i Franklin (11).jpg


marzec 29 - Motylki i Frankiln (1).jpg marzec 29 - Motylki i Frankiln (1)
jpg, 392 KiB, 2048x1532
marzec 29 - Motylki i Franklin (11).jpg marzec 29 - Motylki i Franklin (11)
jpg, 385 KiB, 1532x2048
marzec 29 - Motylki i Franklin (16).jpg marzec 29 - Motylki i Franklin (16)
jpg, 420 KiB, 2048x1532
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Wilczyn GBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo