27.10.2022Uwaga konkurs! „Polecam książkę z mojej Biblioteki”

Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu ogłasza konkurs „Polecam książkę z mojej Biblioteki”.
Konkurs adresowany jest do nauczycieli bibliotekarzy bibliotek szkolnych i pedagogicznych województwa wielkopolskiego i realizowany w tych dwóch kategoriach.
Zadanie konkursowe polega na wykonaniu pracy tekstowo-graficznej rekomendującej książkę.
Nauczyciel bibliotekarz biblioteki szkolnej wykonuje pracę tekstowo-graficzną promującą wybraną książkę ze zbiorów swojej biblioteki skierowaną do dzieci lub młodzieży.
Nauczyciel bibliotekarz biblioteki pedagogicznej wykonuje pracę tekstowo-graficzną promującą wybraną książkę ze swojej biblioteki przydatną w pracy nauczyciela.
Pracę należy wykonać w dowolnym programie graficznym w formacie A3 i dostarczyć w formie papierowej do siedziby wybranej Publicznej Biblioteki Pedagogicznej województwa wielkopolskiego wskazanej w Regulaminie konkursu.

Termin składania prac upływa 18 listopada 2022 roku.
Szczegóły:
* Regulamin konkursu www.pbp.poznan.pl
* Karta uczestnika konkursu www.pbp.poznan.pl
Serdecznie zapraszamy!

Konkurs Polecam książkę z biblioteki.png


Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Poznań PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo