20.05.2014Nowe biblioteki – czas na pozytywne zmiany

Bajeczna filia w Broku oraz otwarcie kameralnego salonu „ProMedia” - filii MBP w Szczecinie. Ponadto rozbudowa WBP w Kielcach, dzięki której biblioteka zyska nową przestrzeń, a także półmetek remontu kołobrzeskiej książnicy. Ponadto Biblioteka pod Atlantami zyska nową, multimedialną filię. Najwyższy czas na pozytywne zmiany i biblioteczne metamorfozy ;)😉

images-stories-remote-http--brok.pl-images-stories-nowa20biblioteka-DSC_4719-450x300borek.jpg

Czytaj cały artykuł na www.lust­robi­blio­teki­.pl

/fot. www.brok.pl


Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
LustroBiblioteki
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo