Rodzaj wydarzenia

edukacyjne

Lokalizacja

Centrum Rekreacji Oborniki
WYDARZENIE
2018-3-14
T09:00
09.03.2018Dobre i złe strony Internetu
[awatar]
Oborniki PBP

Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu Filia w Obornikach serdecznie zaprasza 14 marca 2018 roku na Konferencję dla Dyrektorów Szkół i Nauczycieli pt. Dobre i złe strony Internetu, która odbędzie się w sali Centrum Rekreacji Oborniki ul. Czarnkowska 84 w godz. 9.00-13.00.
Spotkanie adresowane jest do dyrektorów, nauczycieli bibliotekarzy, pedagogów i psychologów szkolnych oraz wszystkich zain­tere­sowa­nych­ nauczycieli z szkół powiatu obornickiego.
Zajęcia poprowadzą nauczyciele-praktycy oraz przedstawiciele policji i ośrodka profilaktyki. W programie zawarto wykłady poruszające temat wykorzystania technologi informacyjno-komunikacyjnych w procesie edukacyjnym w XXI wieku m.in. w rozwijaniu czytelnictwa, a także podnoszące świadomość w zakresie rozpoznawania i radzenia sobie z nieb­ezpi­ecze­ństw­ami związanymi z cybe­rzag­roże­niam­i i cybe­rprz­este­pczo­ścią.
KONFERENCJA POWIATOWA.jpg


KONFERENCJA POWIATOWA.jpg KONFERENCJA POWIATOWA
jpg, 167 KiB, 560x397
Komentarze

Brak komentarzy


Dodaj komentarz
Oborniki PBP
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo