Fizjoterapia ogólna

Autorzy:
Jerzy Kiwerski
Katarzyna Włodarczyk-Bisaga
Wydawcy:
Wydawnictwo Lekarskie PZWL (2007-2016)
IBUK Libra (2012)
ISBN:
978-83-200-4473-7
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
skrypty
szkoły wyższe
Więcej informacji...

1. Historia rehabilitacji; 2. Pojęcia i założenia rehabilitacji; 3. Polska koncepcja rehabilitacji; 4. Organizacja studiów oraz rehabilitacji stacjonarnej i niestacjonarnej; 5. Niepełnosprawność; 6. Następstwa unieruchomienia dla funkcji organizmu; 7. Istota bólu w fizjoterapii; 8. Możliwości regeneracji tkanej organizmu; 9. Kompensacja i adaptacja w procesie rehabilitacji; 10. Metody diagnostyczne stosowane w rehabilitacji; 11. Ocena stanu funkcjonalnego; 12. Wybrane testy stosowane w praktyce fizjoterapeutycznej; 13. Podstawy tworzenia programu rehabilitacji; 14. Metodyka postepowania fizjoterapeutycznego; 15. Znaczenia bioinżynierii medycznej w rehabilitacji; 16. Rola psychologa w rehabilitacji; 17. Etyka zawodowa fizjoterapeuty. [A]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Jerzy Kiwerski Katarzyna Włodarczyk-Bisaga
Przy współpracy:Katarzyna Włodarczyk-Bisaga
oraz:Katarzyna Włodarczyk-Bisaga
Wydawcy:Wydawnictwo Lekarskie PZWL (2007-2016) IBUK Libra (2012)
ISBN:978-83-200-4473-7
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk e-booki książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe skrypty szkoły wyższe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 16 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo