Niegrzeczne dzieci

Tytuł oryginalny:
Parenting your out-of-control child
Inne tytuły:
9 kroków do posłuszeństwa
praktyczny przewodnik
Autor:
George M. Kapalka
Tłumacz:
Justyna Trojnar
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2012-2015)
ISBN:
978-83-7489-380-0, 978-83-7489-483-8
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)

Jeśli twoje dziecko: nie słucha, gdy prosisz je o sprzątnięcie zabawek, nie chce położyć się spać, gdy jest już na to pora, ucieka Ci, gdy jesteś z nim w sklepie, miewa napady złości lub agresji - ta książka jest właśnie dla Ciebie! Książka profesora Georgeĺa M. Kapalki to niezwykle praktyczny i pouczający poradnik dla rodziców, nauczycieli, terapeutów, który pomaga zrozumieć, dlaczego dzieci są nieposłuszne, i nauczy, jak należy sobie z tym radzić. Autor przedstawia sprawdzony program wychowawczy składający się z 9 odrębnych etapów postępowania, w prosty i zrozumiały sposób wyjaśnia poszczególne etapy i proponuje metody, które są skuteczne przez wiele kolejnych lat. W trakcie lektury czytelnik pozna praktyczne porady dotyczące rozmaitych niuansów skutecznego wychowania, na przykład nawiązywania kontaktu wzrokowego, mówienia odpowiednim tonem głosu, przybierania właściwej postawy ciała i doboru słów. Pozna również wyjątkowo efektywną strategię ułatwiającą zapanowanie nad nieposłusznym dzieckiem, zwaną kontraktem behawioralnym. Rodzic zawierając umowę ze swoją pociechą, jasno określa, czego od niej oczekuje, i uzmysławia jej, jakie mogą być następstwa zarówno posłuszeństwa, jak i jego braku. Wystarczy odrobina cierpliwości i wysiłku oraz mnóstwo miłości, by dzięki temu poradnikowi odnaleźć spokój i pomóc nieposłusznemu dziecku.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:9 kroków do posłuszeństwa praktyczny przewodnik an effective, easy-to-use program for teaching self-control, Dziewięć kroków do posłuszeństwa
Autor:George M. Kapalka
Tłumacz:Justyna Trojnar
Wydawca:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2012-2015)
ISBN:978-83-7489-380-0 978-83-7489-483-8
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki wychowanie
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo