Co zrobi Frania?: Klasa pierwsza Ą

Autor:
Barbara Supeł
Ilustracje:
Agata Dobkowska
Wydawcy:
Wydawnictwo Świetlik (2025)
Wydawnictwo Kobiece Agnieszka Stankiewicz-Kierus (2025)
Wydane w seriach:
Co zrobi Frania?
Co zrobi Frania?/ Supeł, Barbara
ISBN:
978-83-8417-114-1
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

"Co zrobi Frania?„Klasa pierwsza Ą” to kontynuacja bestsellerowej serii „Co zrobi Frania?” autorstwa Barbary Supeł. Cykl z Franią w roli głównej pokochały nie tylko dzieci, lecz także ich opiekunowie. To historie, które mądrze łączą rodzinne emocje z dużą dawką humoru. W tej części Frania podejmie wiele ważnych decyzji: jakie wybrać buty, co zrobić z pomazanym zeszytem, jak pomóc nowej koleżance i jak poradzić sobie z tremą podczas akademii z okazji rozpoczęcia roku szkolnego. Każde opowiadanie uzupełnia część interaktywna, w której dziecko może odgadnąć, co wydarzy się dalej. Na małego czytelnika czeka kilka odpowiedzi do wyboru i rozwiązanie zagadki! Dodatkowo na końcu każdej historii znajduje się krótkie podsumowanie Frani o tym, czego się z niej nauczyła i dowiedziała. Lekki styl, żywy język i zabawne dialogi sprawiają, że „Klasa pierwsza Ą. Co zrobi Frania?” to idealna lektura dla przyszłych i obecnych pierwszoklasistów oraz ich rodziców! Książka świetnie sprawdzi się również do samodzielnego czytania. Nowy cykl z serii „Co zrobi Frania?” to zabawne i ciepłe historie o szkolnych przygodach rezolutnej pierwszoklasistki. Porusza bliskie dzieciom tematy – emocje, nowe przyjaźnie, pierwsze sukcesy oraz porażki – i pomaga im oswoić się ze szkolnymi wyzwaniami. Całości dopełniają urocze i barwne ilustracje Agaty Dobkowskiej. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo