Gitara

Tytuł oryginalny:
Guitar for dummies
Autorzy:
Mark Philips
Jon Chappel
Tłumaczenie:
Marcin Machnik
Marcin Kiwacz
Seweryn Wrona
Wydawca:
Wydawnictwo Helion (2008-2022)
Wydane w seriach:
Dla Bystrzaków
Sensus
ISBN:
978-83-246-0993-2, 978-83-283-5253-7
978-83-283-9963-1
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne

Zagraj jak gwiazdor Niezależnie od tego, czy wolisz łagodne dźwięki "akustyka", czy ostrzejsze brzmienie "elektryka", Twoja gitara nie zazna już spokoju, gdy sięgniesz po to wydanie Gitary dla bystrzaków. A Twoja przygoda nie skończy się na ostatniej stronie - wraz z książką uzyskasz internetowy dostęp do ponad 85 filmów i 95 ścieżek audio, które pomogą Ci w rozwijaniu umiejętności. W książce: Trzymanie i strojenie instrumentu Zmiana strun i podstawowe naprawy Granie różnych stylów, w tym rocka, bluesa i wielu innych O autorach Mark Phillips - gitarzysta, aranżer i redaktor muzyczny. Był kierownikiem do spraw muzyki popularnej w Wydawnictwie Warner Bros -- układał śpiewniki dla Neila Younga, Jamesa Taylora, The Eagles i Led Zeppelin. Pracując nad doktoratem z teorii muzyki na Uniwersytecie Northwestern, nauczał kształcenia słuchu, śpiewu a vista, polifonii i gry na gitarze. Jon Chappell - wszechstronny gitarzysta, aranżer i transkryptor. Jako zastępca kierownika do spraw muzycznych w Cherry Lane Music brał udział w transkrypcji, redakcji i aranżacji muzyki m.in. takich gitarzystów, jak Joe Satriani, Steve Vai, Steve Morse, Mike Stern i Eddie Van Halen. Napisał ponad tuzin książek metodologicznych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo