Anty-bullyingowa książka dla dziewczyn:

praktyczne sposoby radzenia sobie z dręczeniem rówieśniczym i budowania pewności siebie

Tytuł oryginalny:
Anti-bullying book for girls
practical tools to manage bullying and build confidence,
Autor:
Jessica Woody
Ilustracje:
Mary Kate McDevitt
Tłumacz:
Marianna Brzezińska
Wydawca:
Wydawnictwo Dobra Literatura Agnieszka Brzezińska (2023)
ISBN:
978-83-67173-57-5
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

Przeciwstaw się dręczeniu dzięki praktycznemu przewodnikowi dla dziewczyn. Jednym z najtrudniejszych problemów, z jakimi borykają się dziewczynki, to bycie obiektem lub świadkiem nękania rówieśniczego. ANTY-bullyingowa książka dla dziewczyn to wyjątkowy, praktyczny przewodnik, który pomoże dziewczętom odzyskać głos i skutecznie sprzeciwić się prześladowaniu, niezależnie od tego, czy doświadczają go osobiście, czy dotyka ono ich przyjaciół. W książce omawiane są tematy związane z zastraszaniem między dziewczynami, znajdują się tu również ćwiczenia oraz praktyczne wskazówki, które pokazują, jak zwiększyć pewność siebie, radzić sobie z zastraszaniem i być bardziej empatycznym wobec innych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo