Bawi się cały dzień

Autor:
Suzanne Lang
Ilustracje:
Maximilian Lang
Tłumacz:
Maria Szarf
Wydawca:
Papilon - Publicat (2025)
Wydane w seriach:
Szym Pansik
ISBN:
978-83-271-0783-1
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Powiatowa Biblioteka Publiczna w Sieradzu - Katalog księgozbioru
5.0

Szym Pansik, bohater bestsellera „New York Timesa”, powraca w kolejnej superzabawnej książce, tym razem o odkładaniu wszystkiego na później. Szym Pansik postanawia BAWIĆ SIĘ cały dzień! I… ignorować wszelkie obowiązki. Co za tym stoi? I co z tego wyniknie? Przekonajcie się sami! Dzięki tej książce dzieci dowiedzą się, że w życiu ważny jest umiar i zachowanie równowagi. Seria o Szym Pansiku koncentruje się na tematach związanych z emocjami i umiejętnościami społecznymi. (nota wydawcy)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna książka, która pokazuje w przystępny i zabawny sposób jak ważny w życiu jest umiar. My polecamy całą serię
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo