Ja, po prostu Ja:

księga autentyczności

Tytuł oryginalny:
I am me
a book of authenticity,
Autor:
Susan Verde
Ilustracje:
Peter Reynolds
Tłumacz:
Zofia Raczek
Wydawcy:
Mamania (2025)
Grupa Wydawnicza Relacja
Wydane w seriach:
Ja. Uważność i emocje
ISBN:
978-83-68227-76-5
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
zbiory opowiadań

Każde dziecko jest wyjątkowe – pełne marzeń, uczuć i nieskończonych możliwości. „Ja, po prostu ja” to inspirująca książka Susan Verde i Petera H. Reynoldsa, znanych twórców serii bestsellerowych książek „Ja. Uważność i emocje” wspierających rozwój emocjonalny najmłodszych To opowieść, która zachęca dzieci do odkrywania i akceptowania siebie takimi, jakimi są. Ciepłe słowa i delikatne ilustracje uczą uważności, pomagają budować poczucie własnej wartości i przypominają, że bycie sobą to największy dar. Książka wesprze twoje dziecko w celebrowaniu jego wyjątkowości, pokazując, że różnorodność jest siłą, a autentyczność – kluczem do szczęścia. Idealna dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. „Ja, po prostu ja” to pełne miłości przypomnienie, że każdy z nas jest cenny i niepowtarzalny – wystarczy być sobą!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo