Bajkoterapia czyli Bajki-pomagajki dla małych i dużych

Inne tytuły:
Groszek i rzeka
Admiralskie saboty
Autorzy:
Artur Barciś
Grażyna Bąkiewicz
Ryszard Cebula
Katarzyna Dowbor ...
Ilustracje:
Marcin Piwowarski
Wstęp:
Katarzyna Klimowicz
Komentarz:
Katarzyna Klimowicz
Wydawca:
Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2015-2025)
Wydane w seriach:
Uczę się Rozwiązywać Problemy
Uczę się Rozwiązywać Problemy (Wydawnictwo Nasza Księgarnia)
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
poradniki i przewodniki
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0

Bajkoterapia to antologia pięknych i mądrych bajek dla dzieci, poradnik dla rodziców, a przede wszystkim świetny sposób na wspólne spędzenie czasu! Bajki-pomagajki to niezwykłe historie, które wspierają i dają poczucie bezpieczeństwa, zawierają wiele praktycznych wskazówek, opowiadają mądrze o świecie dziecięcych emocji i konkretnych problemach, z którymi dzieci się borykają. Młodzi i najmłodsi czytelnicy (w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym) mogą utożsamić się z bohaterem i przeżyć z nim daną historię, a także dowiedzieć, jak zachować się w wielu ważnych sytuacjach. W drugim, poszerzonym i poprawionym, wydaniu bajkom towarzyszą wskazówki i komentarze eksperta od bajkoterapii – Katarzyny Klimowicz, które, mamy nadzieję, będą dla rodziców, opiekunów i dzieci pomocą, inspiracją do rozmowy, zabawy czy przede wszystkim wspólnego zastanowienia się nad takimi tematami jak: inność, spotkanie z nieznajomym, bezpieczeństwo nad wodą, zgubienie się, brak wiary w siebie, rywalizacja z rodzeństwem, bezpieczeństwo w domu...(http://www.matras.pl/bajkoterapia-czyli-bajki-pomagajki-dla-malych-i-duzych,p,230104)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Groszek i rzeka Admiralskie saboty Fik i Mik I będzie jak kiedyś... Jacek, mucha i trzy smoki Malutka robi zakupy Małgosiu, nie jesteś winna Obcy Porządeczek i Bałaganiak Rubinek Strach ma wielkie oczy Poczucie własnej wartości czyli Lubię siebie Bezdomne duchy Jak samodzielnie napisać bajkę terapeutyczną? Czarna wrona Żółty berecik 112
Autorzy:Artur Barciś Grażyna Bąkiewicz Ryszard Cebula Katarzyna Dowbor Cezary Harasimowicz Roksana Jędrzejewska-Wróbel Rafał Królikowski Beata Ostrowicka Zofia Stanecka Małgorzata Strękowska-Zaremba Dorota Suwalska Agnieszka Tyszka Janusz Leon Wiśniewski Grażyna Wolszczak Katarzyna Klimowicz Lidia Małgorzata Klimowicz
Ilustracje:Marcin Piwowarski
Wstęp:Katarzyna Klimowicz
Komentarz:Katarzyna Klimowicz
Opracowanie:Katarzyna Klimowicz
Redakcja:Katarzyna Klimowicz
Wydawca:Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2015-2025)
Serie wydawnicze:Uczę się Rozwiązywać Problemy Uczę się Rozwiązywać Problemy (Wydawnictwo Nasza Księgarnia)
ISBN:978-83-10-12871-3 978-83-10-13956-6 978-83-10-14306-8 83-10-12871-3 978-83-12871-3
Autotagi:antologie beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki i przewodniki proza publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 26 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo