Kwalifikacja EE.09

Inne tytuły:
programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych
część 1
Autor:
Jolanta Pokorska
Wydawca:
Wydawnictwo Helion (2018)
ISBN:
978-83-283-4835-6
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły średnie
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny
Więcej informacji...

Kwalifikacja EE.09. Programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych. Część 1. Tworzenie stron internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Technik informatyk to nie tylko tytuł uzyskany po ukończeniu szkoły średniej, ale i zawód będący przepustką do kariery. Dzięki solidnej podstawie teoretycznej i na bieżąco wprowadzanym uaktualnieniom podręcznika uczniowie – już jako absolwenci – łatwo nawiążą współpracę z firmami informatycznymi, także tymi przygotowującymi strony WWW i aplikacje internetowe dla największych przedsiębiorstw w kraju i za granicą. Autorka książki opracowała pozycję na wysokim merytorycznie poziomie, okraszoną licznymi przykładami i zadaniami umożliwiającymi praktyczne zastosowanie podanych informacji. Budowa podręcznika i poszczególnych rozdziałów pozwala na realizację treści programowych w sposób wybrany przez nauczyciela oraz na samodzielną pracę ucznia. Zawarte tu zagadnienia obejmują treści potrzebne do tworzenia stron internetowych za pomocą języka HTML oraz kaskadowych stylów CSS. Przyszli technicy informatycy poznają również tajniki związane z wykorzystaniem edytorów typu WYSIWYG. Nauczą się tworzyć, modyfikować i umieszczać na swojej witrynie grafikę, opanują zasady cyfrowego zapisu obrazu, tworzenia tekstur i ikon, przycisków i menu na potrzeby stron internetowych. Samodzielnie zaprojektują strukturę i formę wizualną witryny internetowej, przygotują animację i wzbogacą swoją stronę o dźwięk i efekty wideo. Dzięki znajomości systemów zarządzania treścią CMS i zagadnień związanych z walidacją, testowaniem i publikowaniem witryny internetowej przekonają się, że dobre strony naprawdę mają moc! Podręcznik jest zgodny z nową podstawą programową kształcenia zawodowego. Technik Informatyk to doskonały, charakteryzujący się wysoką jakością i kompletny zestaw edukacyjny przygotowany przez dysponującego ogromnym doświadczeniem lidera na rynku książek informatycznych — wydawnictwo Helion.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych część 1 podręcznik do nauki zawodu technik informatyk tworzenie stron internetowych
Autor:Jolanta Pokorska
Wydawca:Wydawnictwo Helion (2018)
ISBN:978-83-283-4835-6
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły średnie
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo