Jak ogarnąć ADHD:

niezwykły przewodnik jak pracować ze swoim mózgiem (a nie przeciwko niemu)

Autor:
Jessica McCabe
Tłumacz:
Olga Kwiecień
Wydawcy:
Sensus (2025)
Helion
ISBN:
978-83-289-1535-0
Autotagi:
druk
książki
poradniki

Czujesz, że ciągle musisz nadganiać? Gubisz kolejne ważne dokumenty, zapominasz o spotkaniach? A może przez długie minuty tkwisz w chaosie własnych myśli? ADHD potrafi sprawić, że codzienne życie staje się prawdziwym koszmarem - skrajnie trudne wyzwania, frustracja i poczucie, że jesteś dziwadłem. A to nie jest Twoja wina! Twój mózg działa inaczej, ale nie musisz z tym walczyć. Możesz odzyskać pewność siebie i spokój. Możesz żyć pełnią życia! Oto przewodnik, który ułatwi Ci życie z ADHD. Dzięki niemu przekonasz się, że zamiast walczyć z naturalnymi skłonnościami lub próbować je leczyć, osiągniesz lepszy efekt, jeśli będziesz z nimi współpracować. Poznasz skuteczne strategie, które pozwolą ci dostosować swoje otoczenie i uczynić je bardziej przyjaznym, sprzyjającym koncentracji. Dowiesz się, jak efektywnie zwalczać rozproszenie, planować z większą pewnością i zbudować zdrową świadomość czasu. Nauczysz się też lepiej nazywać i regulować własne emocje. Ta książka, napisana przez mózg z ADHD z myślą o ludziach z takimi mózgami, jest wyjątkowo przyjazna dla osób z ADHD, które znajdą w niej cenne wskazówki, strategie i wyniki najnowszych badań. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo