Kwalifikacja E.13

Inne tytuły:
projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami
podręcznik do nauki zawodu technik informatyk
Autorzy:
Barbara Halska
Paweł Bensel
Wydawca:
Wydawnictwo Helion Helion Edukacja (2014)
Wydane w seriach:
Helion Edukacja
ISBN:
978-83-246-7070-3
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

Technik informatyk nie jest zwykłym użytkownikiem komputerów. Jeśli uczeń wybiera szkołę o takim profilu, z czasem staje się prawdziwym komputerowym ekspertem. Kwalifikacja E.13. Projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami jest doskonałą merytorycznie odpowiedzią na wprowadzenie nowej podstawy programowej. Uczniowie znajdą tu rodzaje i topologie sieci oraz protokoły sieciowe (zarówno komunikacji, jak i warstwy aplikacji). Podczas zajęć dowiedzą się, jak konfigurować liczne urządzenia sieciowe, w tym przełączniki, koncentratory, karty sieciowe, routery i modemy. Nie do przecenienia są zawarte tu wiadomości z zakresu projektowania i samodzielnej budowy sieci komputerowej. Natomiast praktyczne informacje dotyczące zarządzania systemami operacyjnymi (Windows, Linux) pozwolą na zdobycie kompetencji administratora sieci. 'Technik Informatyk' to doskonały, charakteryzujący się wysoką jakością i kompletny zestaw edukacyjny, przygotowany przez dysponującego ogromnym doświadczeniem lidera na rynku książek informatycznych - wydawnictwo Helion. W skład zestawu „Technik Informatyk” wchodzą także: Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Kwalifikacja E.14. Część 1. Tworzenie stron internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Kwalifikacja E.14. Część 2. Tworzenie baz danych i administrowanie bazami. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Kwalifikacja E.14. Część 3. Tworzenie aplikacji internetowych. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Podręczniki oraz inne pomoce naukowe należące do tej serii zostały opracowane z myślą o wykształceniu kompetentnych techników, którzy bez trudu poradzą sobie z wyzwaniami w świecie współczesnej informatyki. Według nowych przepisów, aby otrzymać dyplom w zawodzie technik informatyk, należy zdać szereg egzaminów potwierdzających kolejne kwalifikacje w zawodzie. Książka ta powstała po to, by ułatwić to zadanie zarówno uczącym się, jak i pedagogom. Wiedza w niej zawarta pomoże zdać egzamin i zyskać wiedzę praktyczną, przydatną w przyszłej pracy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo