Życie z przedszkolakiem:

rozwój, emocje i relacje dzieci w wieku 3-6 lat

Autorzy:
Małgorzata Stańczyk
Katarzyna Kalinowska
Wydawca:
Mamania Anna Zdrojewska-Żywiecka (2025)
Wydane w seriach:
Pierwszy Kontakt
ISBN:
978-83-68227-46-8
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Źródło opisu: Krośnieńska Biblioteka Publiczna - Katalog główny

Dlaczego przedszkolak chce robić wszystko po swojemu, nie potrafi przegrywać, złości się bez powodu, bije, grymasi przy jedzeniu? Czemu krzyczy, wstydzi się i za nic w świecie nie daje się z nim spokojnie wyjść rano z domu? Psycholożki Katarzyna Kalinowska i Małgorzata Stańczyk w przystępny sposób wyjaśniają: które dziecięce zachowania wynikają z etapu rozwoju, jak wspierać rozwój emocjonalny malucha, dlaczego regulacja napięcia jest tak ważna, jak rodzic może znaleźć zasoby do łagodnego przejścia tego okresu. To książka, która pomoże Ci lepiej zrozumieć swoje dziecko, wspierać je i budować bezpieczną, pełną czułości relację, by mogło w pełni rozkwitnąć. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo