Matematyka

Inne tytuły:
1320 zadań Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z rozwiązaniami
lata 2010-2021
Opracowanie:
Ryszard Pagacz
Wydawca:
Oficyna Edukacyjna Krzysztof Pazdro (2021)
ISBN:
978-83-7594-218-7
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły średnie
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny
Więcej informacji...

Zbiór zawiera wszystkie zadania z arkuszy maturalnych Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z lat 2010–2020 (poziom podstawowy). Zadania są podzielone i uporządkowane według rozdziałów występujących w typowym programie nauczania matematyki w szkole. Do wszystkich zadań podano szkice rozwiązań, również do zadań zamkniętych. Przedstawiony zbiór pozwala zorientować się, jakiego typu zadań i o jakiej skali trudności może spodziewać się przyszły maturzysta. Zbiór może być świetnym materiałem do samodzielnego przygotowania się do egzaminu. Może również być pomocny nauczycielowi w zaplanowaniu cyklu powtórzeń przygotowujących do matury.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:1320 zadań Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z rozwiązaniami lata 2010-2021 poziom podstawowy zbiór zadań maturalnych
Opracowanie:Ryszard Pagacz
Wydawca:Oficyna Edukacyjna Krzysztof Pazdro (2021)
ISBN:978-83-7594-218-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły średnie
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo