Pokolenie Z

Tytuł oryginalny:
Manual Generation Z
Inne tytuły:
cyfrowi tubylcy jako kandydaci do pracy, pracownicy i klienci - jak ich przyciągnąć, zainspirować i zatrzymać
instrukcja obsługi
Autor:
Felix Beilharz
Tłumacz:
Anna Wajcowicz-Narloch
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Axis Mundi (2025)
Wydawnictwo Analityka (2025)
ISBN:
978-83-8394-988-8
Autotagi:
druk
książki
poradniki

Jeśli nie zrozumiesz pokolenia Z – zginiesz! Pokolenie Z to poważne wyzwanie dla wielu firm. Osoby należące do tej generacji mają wysokie wymagania co do swojego miejsca pracy, a w życiu zawodowym cechuje je bardzo wysoki poziom pewności siebie, który Ty często odbierasz jako arogancję. Niepotrzebnie. To pokolenie inaczej rozumie kwestie związane z kierowaniem zespołem i współpracą, co nie tylko zmieni funkcjonowanie waszego działu, ale także go wzbogaci. Digital natives, czyli tak zwani cyfrowi tubylcy, okazują się również trudni do pozyskania jako klienci. Są praktycznie głusi na tradycyjne przekazy marketingowe i handlowe. Nie powinieneś się jednak zrażać tego typu wyzwaniami; wręcz przeciwnie – pokolenie, które dąży do samorealizacji i odpowiedzialności, będzie dla Twojej firmy dużym atutem. W tym przewodniku Felix Beilharz, pracujący często z pokoleniem Z i doskonale je rozumiejący, dostarczy Ci zaskakujących, ciekawych, a przede wszystkim praktycznych wyjaśnień i odpowiedzi na nurtujące pytania.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo