Kiedy dziecko waży za dużo:

dietoterapia otyłości

Wydawca:
Pascal (2020)
ISBN:
978-83-8103-637-5
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu Filia w Swarzędzu - Katalog księgozbioru - Filia Swarzędz

Chcesz pomóc dziecku z nadwagą? Nie działaj na własną rękę – skorzystaj z porad dietetyka! Szacuje się, że problemy z utrzymaniem prawidłowej masy ciała ma już ok. 25% polskiej populacji, w tym również co piąte dziecko. Kiedy dotyczy to nas samych, łatwiej jest zrozumieć zagrożenie i znaleźć w sobie motywację do zmian. Co jednak zrobić, kiedy nadwagę ma nasze dziecko? Jak pomóc mu wrócić do prawidłowej wagi, nie wywierając niepotrzebnego stresu i nie odbierając radości z jedzenia? Dzięki tej książce zdobędziesz wiedzę, którą powinien dziś posiadać każdy rodzic: Skąd bierze się nadwaga u dzieci? Jak jej zapobiegać? Jakie mogą być konsekwencje otyłości w późniejszym życiu dziecka? Jakie są najczęstsze błędy żywieniowe i jak ich uniknąć? Jak stworzyć jadłospis, który będzie zdrowy, smaczny i zbilansowany? To od twoich wyborów zależy zdrowie twojego dziecka! Od-wagi! (źródło opisu: http://www.azymut.pl).
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo