Jak sobie poradzić ze zbuntowanym dzieckiem

Tytuł oryginalny:
10 days to a less defiant child
Autor:
Jeffrey Bernstein
Tłumacz:
Ewa Ziembińska
Wydawcy:
Muza (2024)
Legimi (2024)
ISBN:
978-83-287-3226-1, 978-83-287-3227-8
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
poradniki
zdrowie

Mierzysz się z problemem buntowniczego dziecka, czy nastolatka? I wydaje ci się, że zrobiłaś już wszystko, a nic nie działa?

A co, gdyby się okazało, że można pomóc sobie i zbuntowanemu dziecku, czy nastolatkowi?

Sporadyczne konflikty między rodzicami i dziećmi to normalna sprawa. Jednak, gdy napady złości, opór wobec wszystkiego, odpowiedź „nie” na każdą prośbę i pytanie – staje się normą, cierpi na tym cała rodzina. Wszyscy chodzą na paluszkach. Nigdy nie wiadomo, kiedy nastąpi wybuch złości i buntu u dziecka. Atmosfera w domu robi się nie do zniesienia.

Wyjaśnia

  • co powoduje bunt u dzieci,
  • dlaczego nieustający dziecięcy bunt jest tak destrukcyjny dla całej rodziny
  • pokazuje rodzicom, jak stać się trenerem emocji dziecka i krok po kroku położyć kres temu zachowaniu – w domu, w szkole i wszędzie pomiędzy.

Gdy naprawdę zrozumiesz swoje dziecko i nauczysz się nie brać jego słów tak bardzo do siebie, wszystko stanie się o wiele łatwiejsze.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo