Ja i mój autyzm

Tytuł oryginalny:
Autism and me-autism book for kids ages 8-12
Inne tytuły:
35 ćwiczeń opartych na technikach SAZ i ACT
przewodnik dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Autor:
Katie Cook
Ilustracje:
Cait Brennan
Tłumacz:
Agata Błaż
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka (2024)
Wydane w seriach:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci
ISBN:
978-83-67665-21-6
Autotagi:
biografie
druk
książki
podręczniki
poradniki
Więcej informacji...

Każdy z nas jest inny. Mamy różny wygląd, wzrost, figurę, kolor włosów. Różnimy się tym, co lubimy i czego nie lubimy. Wszyscy mamy swoje wyjątkowe talenty. Oznacza to, że bycie innym jest zupełnie normalne! Z tej książki twoje dziecko dowie się, co oznacza bycie w spektrum autyzmu i co niezwykłego dzieje się w jego mózgu. Zrozumie także, w jaki sposób autyzm czyni je kimś wyjątkowym. W rezultacie poczuje się dobrze ze sobą! „Ja i mój autyzm” to wspierający przewodnik dla dzieci w wieku 8–12 lat. Zawiera trzydzieści pięć ćwiczeń i kwizów, które pomagają nabrać pewności siebie i lepiej zrozumieć otaczający świat. Dzięki pracy z tą książką dziecko
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:35 ćwiczeń opartych na technikach SAZ i ACT przewodnik dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu an empowering guide with 35 exercises, quizzes and activities!,
Autor:Katie Cook
Ilustracje:Cait Brennan
Tłumacz:Agata Błaż
Wydawca:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Elżbieta Zubrzycka (2024)
Serie wydawnicze:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci
ISBN:978-83-67665-21-6
Autotagi:biografie druk elementy biograficzne książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo