Uważność dla dzieci

Inne tytuły:
50 zabaw na poprawę koncentracji, wyciszenie i pracę z emocjami
trening mindfulness
Autor:
Małgorzata Kulikowska
Ilustracje:
Katharina Kozak
Wydawca:
Edgard Mariusz Jachimczuk
Wydane w seriach:
Kapitan Nauka
ISBN:
978-83-68044-51-5
Autotagi:
druk
gry i zabawki
ikonografia
książki
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II w Opolu - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...

Uważność dla dzieci. Trening mindfulness to zestaw 50 pięknie ilustrowanych, dwustronnych kart przeznaczonych do treningu uważności. Są narzędziem do rozwijania swojego kontaktu z chwilą obecną oraz pełnego i akceptującego zwracania uwagi na to, co dzieje się tu i teraz. Powstały z myślą o dzieciach od 4. roku życia, ale z doświadczenia wiemy, że podobają się niezależnie od wieku. Zawierają różne typy ćwiczeń, które pomagają pielęgnować wewnętrzny spokój, wyciszenie i koncentrację: zabawy ruchowe, ćwiczenia oddechowe, zabawy relaksacyjne, wizualizacje, aktywności plastyczne. Doskonale sprawdzą się w domu, przedszkolu, szkole, gabinecie psychologicznym.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:50 zabaw na poprawę koncentracji, wyciszenie i pracę z emocjami trening mindfulness Pięćdziesiąt zabaw na poprawę koncentracji, wyciszenie i pracę z emocjami
Autor:Małgorzata Kulikowska
Ilustracje:Katharina Kozak
Wydawca:Edgard Mariusz Jachimczuk
Serie wydawnicze:Kapitan Nauka
ISBN:978-83-68044-51-5
Autotagi:druk gry i zabawki ikonografia książki literatura
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo