Muzyczne Opowieści:

Cztery pory roku

Autor:
Katy Flint
Ilustracje:
Jessica Courtney-Tickle
Wydawca:
Api Papi Marcin Pogrudka (2024)
ISBN:
978-83-971080-3-5
Autotagi:
beletrystyka
druk
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
publikacje dydaktyczne
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna im. Juliana Ursyna Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy - Katalog księgozbioru

Odkryj, jak wygląda podróż przez cztery pory roku w ciągu jednego dnia w tej muzycznej opowieści opartej na klasycznym dziele "Cztery pory roku". Naciśnij przycisk w każdej zapierającej wdech w piersiach scenerii, aby usłyszeć żywe dźwięki orkiestry grającej utwory z partytury Vivaldiego. Śledź przygody małej Isabelle i jej psa Pickle, którzy wyruszają na podróż życia. Jako symbol zmieniających się pór roku, Isabelle niesie ze sobą małe drzewko jabłoni, które pączkuje, kwitnie i traci liście. Podczas wspólnej podróży przez barwne sceny ilustrowane przez Jessicę Courtney-Tickle, naciśnij przyciski, aby usłyszeć 10 fragmentów koncertów skrzypcowych z "Czterech pór roku". Na końcu książki znajdziesz krótką biografię kompozytora, Antonio Vivaldiego, z informacjami na temat jego twórczości, w tym "Czterech pór roku". Obok można ponownie odtworzyć fragmenty muzyczne i przeczytać omówienie instrumentów, rytmów i technik muzycznych, które czynią je tak wyjątkowymi. Słowniczek definiuje terminy muzyczne.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo