Kolorowe kredki i kraina wyobraźni

Inne tytuły:
Buntstifte
Colourful Crayons
Autorzy:
Maria Anioł
Kacper Anioł
Tłumaczenie:
Kevin Bray
Jessica Röschlau
Miguel Angel Dominguez Rivero
Viktoriya Zadorozhna
Wydawca:
Wydawnictwo Kokoszka (2024)
ISBN:
978-83-964346-2-3
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny
Więcej informacji...

Nasz bohater Witek trafia do nowej grupy kolegów i koleżanek. Pierwszy dzień w nowej sali z obcymi dziećmi. Pani przedstawia chłopca, ale wszyscy bawią się dalej, nie zwracając na niego uwagi. Witek nikogo tutaj nie zna. Bajka opowiada o tym jak pudełko kolorowych kredek pomogło Witkowi zintegrować się i zainicjować zabawę, w którą włączyła się cała grupa dzieci. Dzięki kolorowym kredkom i odrobinie wyobraźni dzieci potrafiły rozkręcić ciekawą zabawę. Podobną zabawę można przeprowadzić w grupie dzieci, drukując kolorowanki z domkami na drzewie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Buntstifte Colourful Crayons Lapices de colores Riznokolʹorovi olivtsi
Autorzy:Maria Anioł Kacper Anioł
Tłumaczenie:Kevin Bray Jessica Röschlau Miguel Angel Dominguez Rivero Viktoriya Zadorozhna
Wydawca:Wydawnictwo Kokoszka (2024)
ISBN:978-83-964346-2-3
Autotagi:druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo