Emocje i zabawa:

40 pomysłów na zabawy, które pomogą dzieciom zrozumieć świat emocji

Autor:
Anna Jarosz-Bilińska
Wydawca:
Wydawnictwo Harmonia (2025)
ISBN:
978-83-8309-738-1
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnowie - Katalog zbiorów

Książka skierowana jest do rodziców, nauczycieli, wychowawców, terapeutów, a więc do wszystkich, którzy chcą pomóc dzieciom dowiedzieć się, czym są emocje. Zawiera ona propozycje 40 zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Są to zabawy plastyczne, muzyczne, ruchowe oraz wykorzystujące elementy dramy. Bazują przede wszystkim na czterech podstawowych emocjach: radości, złości, strachu oraz smutku. Przewidziane są do pracy w grupie, ale większość z nich z łatwością można zmodyfikować i przeprowadzić indywidualnie. Rozpiętość propozycji sprawia, że możemy dopasowywać aktywności do preferencji dzieci.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo