Szkolne life hacki

Autor:
Lesław Dzik
Ilustracje:
Marcin Wierzchowski
Wydawcy:
Znak Emotikon (2024)
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
ISBN:
978-83-240-9983-2
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Źródło opisu: Krośnieńska Biblioteka Publiczna - Katalog główny

Wkuwasz budowę parzydełkowców, a wiesz, że możesz wszystko sprawdzić w internecie. Spędzasz w szkole długie godziny, a potem i tak uczysz się nocami do testów. Nie za bardzo wiesz, jak osiągnąć sukces, robiąc to, co kochasz. A szkoła nie pomaga… Możesz to zmienić i sprawić, że szkoła będzie dla ciebie lepszym miejscem! Odkryj swój potencjał i rozwijaj swoje pasje! Jak się uczyć, kiedy ci się nie chce? (Bo te gry tak bardzo kuszą…) Jak znaleźć czas na pasje? Jak przetrwać z chorym planem lekcji od 7.00 do 17.00? Jakich znajomych unikać w szkole jak ognia? Co zrobić, żeby nauczyciele i rodzice byli po twojej stronie? Jak wybrać, których przedmiotów uczyć się więcej, a których mniej? I jak przezwyciężyć stres i poczucie bezsilności, które łapią cię co poniedziałek? [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo