Moje zabawki są moje

Autor:
Aleksandra Stańczewska
Ilustracje:
Agnieszka Borkowska
Magdalena Babińska
Wydawca:
Wydawnictwo Aksjomat (2007-2021)
ISBN:
9788381066792, 978-83-7118-576-2
978-83-8106-678-5, 978-83-8106-683-9
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

Podane tu recepty na sprostanie wielu problemom mogą okazać się bardzo przydatne. Tematy czytanek dostarcza samo życie: mamy więc kłopot pieluszkowy, lęk przed pójściem do przedszkola, oczekiwanie na rodzeństwo i zazdrość o brata lub siostrę, dziecięcy egoizm i problemy z jedzeniem. Lekko i trafnie o ważnych rzeczach – tak właśnie powinno wyglądać wychowanie przez czytanie.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna seria
  • Seria o przygodach Julki, która przybliża tym razem czemu warto się dzielić zabawkami i razem bawić
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Aleksandra Stańczewska
Ilustracje:Agnieszka Borkowska Magdalena Babińska
Wydawca:Wydawnictwo Aksjomat (2007-2021)
Serie wydawnicze:Julka poznaje świat Świat małej Julki Wychowanie przez Czytanie Wychowanie przez Czytanie (Wydawnictwo Aksjomat) Julka poznaje świat (Aleksandra Stańczewska)
ISBN:9788381066792 978-83-7118-576-2 978-83-8106-678-5 978-83-8106-683-9
Autotagi:beletrystyka druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 13 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo