Łatwiej:

co robić, by szkoła i nauka szła jak płatka

Autor:
Caroline von St Ange
Tłumacz:
Magdalena Kaczmarek
Wydawca:
Wydawnictwo Otwarte sp. z o. o (2024)
ISBN:
978-83-8135-416-5
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

Jeśli na hasło SZKOŁA twojemu dziecku jeży się włos na głowie – albo udaje, że nic nie słyszy – nic straconego! W końcu każdy rodzic przynamniej raz (lub setki razy) usłyszał: „Nie chcę dziś iść do szkoły”. Jak skutecznie pracować nad motywacją dziecka i rozbudzić w nim ciekawość? Pomoże ci w tym Caroline von St. Ange, która na konkretnych przykładach wyjaśnia, co działa, a co nie. Dzięki tej książce dowiesz się, jak wspierać swoje dziecko, aby było mu w szkole po prostu łatwiej się uczyć i żyć. Koniec z blokadami i często powtarzanym „nie umiem”. Praktyczne porady sprawią, że relacje dziecko–nauczyciel–rodzic pójdą jak z płatka, kiedy dowiesz się: • jakim typem ucznia jest twoje dziecko, • jakie narzędzia pomagają w budowaniu motywacji, • co zrobić, kiedy dziecko ma trudności w nauce, • czy należy chwalić dziecko czy to kontrproduktywne, • jak budować wspierające relacje z dzieckiem i nauczycielami. Ten poradnik powstał po to, aby wszystkim było łatwiej, a szkoła i nauka szły dzieciom jak z płatka. W końcu wszystko wydaje się trudne, zanim stanie się łatwe. Caroline von St. Ange jest edukatorką oraz trenerką uczenia się. Opracowane przez nią skuteczne metody uczenia się sprawiły, że stała się autorytetem w swojej dziedzinie, a jej książki są bestsellerami. Laureatka nagrody Die Goldenen Blogger 2022 w kategorii Instagramerka Roku oraz Emotion Award 2022 w kategorii Społeczne Wartości. Czy twoje dziecko ma trudności w nauce, a ty zastanawiasz się, jak mu pomóc? Sięgnij po książkę „Łatwiej” Caroline von St. Ange. Autorka, doświadczona doradczyni edukacyjna, pokazuje skuteczne strategie, które nie tylko wspierają rozwój dzieci, lecz także pomagają zwalczać prokrastynację i stres. To lektura, która zrewolucjonizuje podejście do nauczania zarówno w szkole, jak i w domu. ANETA KORYCIŃSKA, Baba od Polskiego Jakie są szanse na to, że w najbliższym czasie system edukacji zmieni się na tyle, aby w końcu w uczniach i uczennicach dostrzegł jednostki o różnych potrzebach, postawach i predyspozycjach? Obstawiam, że niewielkie. Dlatego właśnie my, rodzice, potrzebujemy tej książki. Po to, by mądrze wspierać nasze dzieci w codziennej edukacji – żeby z uczenia się czerpały przyjemność i widziały swoje postępy. Kto wie, może natchnieni przemyśleniami po lekturze zechcemy się nimi podzielić z innymi rodzicami i nauczycielami? Może wtedy szanse na systemowe zmiany będą większe? MAGDA BRUDNICKA rodzic, autorka profilu mamabasiczyta
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo