12 supermocy:

polscy autorzy o tym, jak budować poczucie własnej wartości

Inne tytuły:
Dwanaście supermocy
Autorzy:
Liliana Bardijewska
Anna Czerwińska-Rydel
Liliana Fabisińska
Agnieszka Frączek ...
Ilustracje:
Elżbieta Kidacka
Wydawcy:
Publicat
Papilon
ISBN:
978-83-271-0712-1
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna im. Juliana Ursyna Niemcewicza w Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...

Znakomite grono polskich autorek i autorów napisało dwanaście opowiadań o supermocach, które mają służyć budowaniu poczucia własnej wartości u dzieci. W książce znalazły się opowieści o: poczuciu humoru, troskliwości, asertywności, otwartości, samoświadomości, wytrwałości, pozytywnych relacjach, akceptacji siebie, wyrażaniu emocji, poczuciu sprawczości, aktywności i zaangażowaniu. Pewność siebie kształtują w dzieciach przede wszystkim rodzice i opiekunowie. Dlatego powinni oni nieustannie wspierać swoje pociechy w stawianiu czoła wyzwaniom i kreując nowe okazje do sprawdzenia się. Poczucie własnej wartości u dzieci to kluczowy element ich zdrowego rozwoju emocjonalnego i społecznego. Wspólne czytanie tej książki może być punktem wyjścia do rozmów na ten temat.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Dwanaście supermocy
Autorzy:Liliana Bardijewska Anna Czerwińska-Rydel Liliana Fabisińska Agnieszka Frączek Emilia Kiereś Małgorzata Kur Anna Onichimowska Marcin Pałasz Eliza Piotrowska Anna Sójka-Leszczyńska Aleksandra Struska-Musiał Kazimierz Szymeczko
Ilustracje:Elżbieta Kidacka
Wydawcy:Publicat Papilon
ISBN:978-83-271-0712-1
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo