Bazgraki i gimnastyka języka:

ćwiczenia logopedyczne

Autorzy:
Anna Zając
Pola Augustynowicz
Ilustracje:
Areta Puchalska
Wydawca:
Wydawnictwo Edgard (2024)
Wydane w seriach:
Kapitan Nauka
ISBN:
978-83-67816-97-7
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu Filia w Swarzędzu - Katalog księgozbioru - Filia Swarzędz

Ćwicz wymowę trudnych słówek z Bazgrakami! Bazgraki mówią trudne słowa. Ćwiczenia logopedyczne (4–6 lat) to zestaw pomysłowych zabaw dla przedszkolaków do ćwiczenia poprawnej wymowy. Dzieci wraz z sympatycznymi Bazgrakami będą szukać, gdzie ukryła się paczka i taczka, zgadywać, który Bazgrak lubi suchą szosą spacerować w sandałach, oraz zagrają w logopedyczną planszówkę. W książce znajdują się polecenia do zabaw ćwiczących odróżnianie podobnie brzmiących głosek, w takich wyrazach jak kury – góry; fale – szale, trening wymowy głosek szumiących i syczących oraz głoski r. Zabawy na mówienie uzupełniają łamigłówki do wykonania w książeczce oraz wskazówki dla rodziców, na co warto zwrócić uwagę.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo