Cztery pory roku w ogrodzie krecika Kacperka

Autor:
Irmina Żochowska ...
Ilustracje:
Jarosław Żukowski
Wydawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Wydawnicze ARYSTOTELES (2008-2011)
PHW Arystoteles Marek Matusiak
Arystoteles Sp. j. Marek Matusiak
Wydane w seriach:
Czytaj z Rodzicami
Rozwój wyobraźni
Zabawa i Nauka
CZYTAJ Z RODZICAMI - Irmina Żochowska
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...

Nareszcie wiosna! Krecik zabrał się do pracy w ogrodzie-przekopywał ziemię, a myszka siała nasiona. Zasiała marchewkę, kapustę, dynię i zasadziła poziomki. Krecik bardzo lubi kwiaty, więc pod oknem zasadził bratki... W tekście pojawiają się obrazki zamiast niektórych słów. W ten sposób pomaga się rozwijać zdolność kojarzenia i poszerzać zasób słów u dziecka.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Irmina Żochowska Jarosław Żukowski
Ilustracje:Jarosław Żukowski
Instytucja sprawcza:Przedsiębiorstwo Handlowo Wydawnicze Arystoteles Marek Matusiak
Tłumacz:Jarosław Żukowski
Wydawcy:Przedsiębiorstwo Handlowo-Wydawnicze ARYSTOTELES (2008-2011) PHW Arystoteles Marek Matusiak Arystoteles Sp. j. Marek Matusiak
Serie wydawnicze:Czytaj z Rodzicami Rozwój wyobraźni Zabawa i Nauka CZYTAJ Z RODZICAMI - Irmina Żochowska
ISBN:978-83-60910-67-2 978-83-60910-72-6 978-83-60910-76-4 978-83-60910-80-1 83-60910-80-1 978-83-60910-1 978-83-60910-80-01
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 31 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo