Gry terapeutyczne dla nastolatków:

150 ćwiczeń wzmacniających poczucie własnej wartości, ułatwiających komunikację i kształtujących umiejętności radzenia sobie z problemami

Autor:
Kevin Gruzewski
Tłumacz:
Juliusz Okuniewski
Wydawca:
Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia (2024)
ISBN:
978-83-8309-526-4
Autotagi:
druk
książki
poradniki i przewodniki
scenariusze
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Katalog centralny

Wzmocnij samoocenę i umiejętność komunikacji nastolatka, wykorzystując 150 prostych i skutecznych gier terapeutycznych Zaplanowanie przemyślanych i skutecznych działań terapeutycznych nie musi być skomplikowanym wyzwaniem wymagającym wielu specjalistycznych pomocy. Książka Gry terapeutyczne dla nastolatków, zawierająca 150 ćwiczeń wykorzystujących terapię rekreacyjną, ułatwi dotarcie do młodzieży i pomoże nastolatkom radzić sobie ze stresem, przemocą rówieśniczą, żałobą, lękiem, depresją i innymi trudnościami. Ćwiczenia opisane w tej książce są przyjemne i nikogo nie wykluczają. Zostały opracowane specjalnie dla młodzieży. W instrukcjach krok po kroku zaprezentowano, jak prowadzić nastolatków, gdy pracują nad nazywaniem własnych emocji albo wymyślają twórcze sposoby na rozładowanie frustracji, wykorzystując techniki oparte na uważności i autorefleksję. Daj nastolatkom odpowiednie narzędzia, by odnaleźli się w zetknięciu z różnymi trudnościami życiowymi i stali się świadomymi, pewnymi siebie dorosłymi. POZWÓL NASTOLATKOM DECYDOWAĆ. Ćwiczenia zaprojektowane do pracy z pojedynczymi osobami lub z grupą wykorzystują samopoznanie i twórczą ekspresję, co pomaga nastolatkom się otworzyć i zdobyć cenne umiejętności zaradcze. PYTANIA DO DYSKUSJI. Każde ćwiczenie zawiera wskazówki, punkty do omówienia oraz pytania otwarte. Dzięki temu nastolatkom łatwiej będzie zmienić punkt widzenia i odnieść to, czego się nauczyli, do swojego życia. PRAKTYCZNE I PRZYSTĘPNE. Do wykonania ćwiczeń potrzebne są potrzebne są proste materiały, takie jak ołówki i kredki, kartki papieru, tablice suchościeralne czy taśma klejąca. Nie są potrzebne drogie specjalistyczne narzędzia.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo