Ciepło, zimno, przód i tył:

poznaję i rysuję

Tytuł oryginalny:
Push, pull, empty, full
draw & discover,
Autor:
Yasmeen Ismail
Tłumacz:
Dominika Cieśla-Szymańska
Wydawca:
Wydawnictwo Dwie Siostry (2021)
ISBN:
978-83-8150-210-8
Autotagi:
beletrystyka
druk
gry i zabawki
ikonografia
książki
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna w Jarosławiu im. A. Fredry - Katalog księgozbioru

Pobudzająca wyobraźnię książka aktywnościowa o przeciwieństwach i różnicach. Poznaj Niedźwiedzia, Kaczkę i Królika i razem z nimi rysuj, twórz i odkrywaj! Pełne humoru zadania rysunkowe zapraszają dzieci do zabawy z pojęciami takimi jak pusty – pełny, przód – tył, pionowo – poziomo, na zewnątrz – w środku. Pomagają zrozumieć relacje przestrzenne i zachęcają do samodzielnego, twórczego myślenia. (https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5000258/cieplo-zimno-przod-i-tyl)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo