Wyspa spokoju:

jak mindfulness pomaga w trudnych sytuacjach

Autor:
Zuzanna Ziomecka
Tłumacz:
Aleksandra Paszkowska
Wydawcy:
Wydawnictwo Krytyki Politycznej (2021)
KP (2021)
ISBN:
978-83-66586-59-8
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

Wyspa spokoju nie jest zwykłem poradnikiem. To osobista opowieść o tym jak Zuzanna Ziomecka i jej dwunastu bohaterów i bohaterek, z pomocą mindfulness, poradziło sobie z poważnymi wyzwaniami w życiu prywatnym i zawodowym.Wyzwania są częścią życia każdego z nas. Niezależnie od tego, ile zarabiasz, jakie posiadasz wykształcenie, umiejętności i talenty, nie unikniesz przeszkód na swojej życiowej drodze. Wyspa spokoju jest zaproszeniem, by ze świadomości, że życie jest ścieżką pełną zakrętów, przejść do umiejętności pokonywania ich z opanowaniem i spokojem. Mindfulness właśnie temu służy.Znajdziesz tutaj teorię wspartą wiedzą naukową, praktyczne ćwiczenia, nagrane instrukcje do medytacji. rady dla początkujących oraz historie osób, które dzielą się swoim doświadczeniem jak mindfulness pomaga im w życiu.Dzięki Wyspie spokoju dowiesz się:Ľ na czym polega mindfulness i co zmienia w mózguĽ jak praktykować formalnie przez medytację i nieformalnie w codziennych sytuacjachĽ jak się uspakajać się i odkrywać swoje rzeczywiste potrzebyĽ jak zaufać swojej intuicji i jej używaćĽ jak radzić sobie ze swoim krytycznym wewnętrznym głosemĽ jak rozpoznać i radzić sobie ze stresemĽ jak wychodzić z konfliktówĽ jak podejmować trudne decyzjeĽ jak stawiać czoło sytuacjom bez wyjścia
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo